اتوپوستر

بانک مطالب آنلاین

اتوپوستر

بانک مطالب آنلاین

اتوپوستر سایتی است برای اشتراک گذاری مطالب.
شما میتوانید در این سایت با عضویت پست مهمان بگذارید و بک لینک رایگان کسب کنید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۹ مهر ۹۶، ۱۹:۴۳ - حمید
    قشنگه

فناوری های جدید

 

 

امروز قصد داریم به فناوری های روز دنیا در قالب تلویزیون بپردازیم که سامسونگ به تازگی توانسته مرکز توجه همه رسانه ها را به خود جلب کند و در صدر اخبار فناوری باشد .

نگاهی کوتاه و گذرا داریم به تاریخچه تولید علم در این کمپانی که بدانیم سامسونگ از چه فناوری هایی در محصولات خود استفاده کرده است .

 

تاریخچه فناوری در کمپانی سامسونگ چگونه شکل گرفت و به اینجا رسید ؟

از سال های اخیر تا کنون شرکت های تولید کننده تلویزیون ،در حال حرکت به سوی ادغام و یکپارچه سازی سیستم های خانگی و فناوری های کامپیوتری بوده اند .پس از هوشمند سازی تلویزیون ها،اقدام بعدی ترکیب آنها در دیگر محصولات و گجت های دیجیتال بود.

کمپانی سامسونگ و ال جی در این عرصه شماره یک جهان بوده و هستند.این دو غول کره ایی سال ها زمان و هزینه های بسیاری را برای تحقیق و توسعه خود هزینه کرده اند.

از جمله این تحقیقات ، مطالعات روی نحوه اتصال سایر دستگاه ها به شبکه جهانی اینترنت بود . سپس سامسونگ توانست وای فای را به تلویزیون ها اضافه کند . بعدها مرورگرها و جستجوگر ها اضافه شدند . فناوری سه بعدی نیز یکی از نقاط عطف در این زمینه بود .

 

 

اما سامسونگ به این مقدار نیز قانع نبود! این کمپانی به دنبال ماورای ارتباط جمعی بوده و هست.پس از آن سامسونگ فناوری های کنترل شبکه های اجتماعی ، پخش شبکه های آنلاین در کنار نمونه های کابلی و صدها اپلیکیشن هوشمند را به سیستم عامل و سخت افزار تلویزیون های خود تزریق کرد. در نهایت به وسیله بالا بردن توان سخت افزارها،استفاده از آنها را آسان و سریع کرد.

 

سامسونگ در سال 2015 تلویزیون های خود را به سیستم عامل تایزن مسلح کرد. این سیستم عامل دارای قابلیت های فوق العاده ایی در برنامه ریزی های اشتراک زمانی و شبکه دارد. اینک سامسونگ قصد زدن آخرین ضربه به دنیای دیجیتال را دارد!

 

هیونسوک کیم، رئیس بخش Visual Display در سامسونگ الکترونیک اعلام کرد ” با پیدایش تلویزیون های QLED، ما زنده ترین تصویر ممکن در صفحه تلویزیون را ایجاد کردیم و در حل مشکلات ناهماهنگی تصویر، ضمن تعریف دوباره ای از ارزش های بنیادی تلویزیون بسیار موفق بوده ایم.”

 

 

فناوری جدید سامسونگ

سری جدید تلویزیون های QLED سامسونگ عملکرد اجرای رنگ را بهبود بخشیده است و قادر به نمایش دقیق فضای رنگی است، که باعث می شود این تلویزیون ها بدون در نظر گرفتن درجه روشنایی، طیف رنگی کاملی را دقیق و صحیح نمایش دهد .

 

 

سامسونگ زمان دقیق عرضه و قیمت این تلویزیون ها را هنوز به طور رسمی اعلام نکرده است.

منبع : سایت چند اینچ

 

  • علی احمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی