اتوپوستر

بانک مطالب آنلاین

اتوپوستر

بانک مطالب آنلاین

اتوپوستر سایتی است برای اشتراک گذاری مطالب.
شما میتوانید در این سایت با عضویت پست مهمان بگذارید و بک لینک رایگان کسب کنید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۹ مهر ۹۶، ۱۹:۴۳ - حمید
    قشنگه

خاموت مهندسی و ویژگی های آن

دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۱۹ ق.ظ

خاموت مهندسی و ویژگی های آن

 

 

برای خرید و اطلاع از قیمت انواع خاموت مهندسی، ساده و سنجاقی به وبسایت مجتمع فولاد کادوس مراجعه فرمایید. جهت سفارش از فولاد کادوس-تولید کنندۀ انواع خاموت و میلگرد- با ما تماس بگیرید تا محصولی استاندارد با نازلترین قیمت را در کمترین زمان و بدون واسطه خریداری کنید. در وبسایت فولاد کادوس لیست قیمت به صورت روزانه به روز می‌شود و شما برای دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد محصولات و اطلاع از نحوۀ سفارش می‌توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

 

خاموت چیست؟

به طور کلی آرماتورهای عرضی‌ای که دور آرماتورهای طولی و اصلی در شناژها (به شکل کمربندی) بسته می‌شوند، خاموت نام دارد. استفاده از خاموت یکی از روش‌هایی است که در واقع به مقاوم‌سازی ستون‌های بتنی ساختمان در برابر زلزله کمک می‌کند. در واقع خاموت‌ها از جمله مهمترین بخش های یک سازه محسوب می شوند، چرا که آخرین خط دفاعی سازه در برابر تنش های ناشی از زلزله می باشند. برای تولید خاموت استاندارد فاکتورهای بسیاری می‌بایست رعایت شود که در خط تولید میلگرد و خاموت فولاد کادوس تمامی این موراد را با دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد تا محصول نهایی با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت به بازار عرضه شود. (قیمت میلگرد)
خاموت ها به دو دسته ی ساده و مهندسی تقسیم می شوند، خاموت ساده دارای خم 90 درجه و خاموت مهندسی دارای خم 45 درجه می باشد. در یک دسته بندی دیگر خاموت‌ها به دو دستۀ تنگ بسته و تنگ باز تقسیم می‌شوند که هر کدام در انواع مختلف اجرا می شود.

خاموت ها در ایران به طور متداول از میلگردهای فولادی به قطر ۸، ۱۰، ۱۲ بنا بر شکل و کاربری سازه ساخته می شوند. اگر خم قلاب خاموت ها قائم یا اصطلاحا صاف باشد خاموت ساده و اگر خم قلاب خاموت ۴۵ درجه باشد با عنوان خاموت مهندسی در بازار آهن آلات شناخته می شوند.

خاموت مهندسی و ویژگی های آن

لیست قیمت خاموت

سایز ۸ مهندسی با استاندارد A2 هر کیلوگرم 5 هزار تومان می باشد.

  • علی احمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی