اتوپوستر

بانک مطالب آنلاین

اتوپوستر

بانک مطالب آنلاین

اتوپوستر سایتی است برای اشتراک گذاری مطالب.
شما میتوانید در این سایت با عضویت پست مهمان بگذارید و بک لینک رایگان کسب کنید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۹ مهر ۹۶، ۱۹:۴۳ - حمید
    قشنگه

5 عامل مهم قبل از انتخاب میزبان وب در نظر بگیرید

چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۲۵ ق.ظ

5 عامل مهم قبل از انتخاب میزبان وب در نظر بگیرید 

مانند اکثر موارد ، تصمیم گیری درباره اینکه کدام شرکت میزبان وب را انتخاب کنید می تواند سخت باشد. با توجه به اینکه همه شرکتهای خارج از کشور هر کدام قول آپ تایم 99 % در کنار پشتیبانی خوب و سریع را داده اند ، راهی وجود دارد که بتوان تصمیم گیری آگاهانه ای در مورد انتخاب میزبان مناسب گرفت؟ این مقاله با نشان دادن و مقایسه نقطه به نقطه، به شما در تصمیم گیری کمک می کند. با درک اینکه شرکت های میزبانی منظورشان از تعریف خدمات چیست ، شما قادر خواهید بود تصمیم بگیرید که کدام شرکت میزبانی و بسته بندی مناسب ترین نیاز شما باشد.
 
خرید هاست Host
 

1. قیمت

این فاکتوری است که بیشتر ما هنگام انتخاب ارائه دهنده هاستینگ به آن نگاه خواهیم کرد. با این وجود ، نباید این عامل تعیین کننده انتخاب ما باشد به این دلیل که ممکن است قیمت را فدای کیفیت کنید ، وقتی اختلاف قیمت ها را می بینید ، شما باید میانگین قیمت ارائه دهندگان هاست ها را مد نظر داشته باشید، پرش به ارزانترین پیشنهادی که می از سمت ارائه دهنده های ارزان قیمت هاست می بینید لزوما بهترین ایده نیست ، به خصوص اگر سایت شما بسیار برای شما مهم باشد و روی آن بیزینسی داشته باشید تا بتوانید درآمد کسب کنید. چیزهایی مانند پشتیبانی غیر برون سپاری و هزینه سخت افزاری با کیفیت و یک شرکت میزبانی که ماهانه 1.99 دلار برای ارائه هاست دریافت میکند ، این ویژگی ها را ارائه نمی دهد. نگاهی دقیق تر به ویژگی هایی که هر میزبان ارائه می دهد ، و سپس قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

 

2. میزان بزرگ بودن سایت و تخصص هاستینگ ها

 

تصویری از دیتاسنتر

این یک واقعیت است که همه ی میزبانان وب برای همه انواع مشتری مناسب نیست. برخی از آنها هاست های اشتراکی عالی ارائه می دهند اما کفاف بیزینس های بزرگ و در حال رشد را نمیدهد ، در حالی که برخی دیگر پکیج های میزبانی قوی تری برای میزبانی این نوع شرکت ها دارند اما این پکیج ها مناسب کسی نیست که دارای یک وبلاگ کوچک با مصرف پایین از پهنای باند و تعداد کم بازدیدکننده است. قبل از خرید به تخصص یا حوزه تخصصی یک شرکت مراجعه کنید و با مواردی بروید که نیازهای خاص شما را به عنوان مشتری درک کند. می توانید نظرات و توصیه های خود را در وب بیابید ، و بسیاری از این موارد در مورد نقاط قوت و ضعف یک شرکت خاص صحبت می کنند.

 

3. میزان منابع سخت افزاری / محدودیت ها

نگاه خوب و صادقانه ای به سایت خود بیندازید و بفهمید که می خواهید چه کاری را انجام دهد. اگر امیدوار هستید که میزبان یک وبلاگ ، یک سایت تجارت الکترونیکی ، محتوای غنی و فیلم ها باشید ، نباید با ارزانترین بسته میزبانی که می توانید پیدا کنید سایت خود را راه بیاندازید. یک برنامه میزبانی ارزان احتمالاً فاقد مقدار کافی ای از RAM ، قدرت پردازشی cpu و فضای دیسک خواهد بود تا بتواند تمام این نیازها را تأمین کند ، و زمان بیشتری را برای پرداختن به مشکلات خرابی یا بارگذاری صرف می کنید.

نگاه کنید تا ببینید که با هاست ارزان قیمت چه ویژگی هایی را کسب می کنید و چه ویژگی هایی را مد نظر دارید و می خواهید برای آن هزینه پرداخت کنید. هاست لینوکس نیاز دارید یا هاست ویندوز؟ چه مقدار بازدید کننده دارید؟ این سوال هایی است که شما باید از خودتان بپرسید و سوال هایی را از ارائه دهندگان بپرسید مثلا : آیا آنها برای دامنه های اضافی ، پشتیبانی ، پشتیبان گیری و غیره هزینه دریافت میکنند؟ با آنها تماس بگیرید. و سوال بپرسید و آنچه را که تصور می کنید نیاز سایت شما باشد به آنها بگویید.

 

میزان منابع سخت افزاری

مجموعه هایی از ارائه دهندگان میزبانی وب و هاستینگ وجود دارند که انصاف بیشتری دارند و با حاشیه سود کمتر به دلیل کم بودن هزینه تبلیغاتی ، کمتر بودن تعداد پرسنل هاست های ارزان با کیفیتی ارائه می دهند که از نظر سرعت و منابع می تواند با هاست های گران قیمت بازار نیز رقابت کند.

4. پشتیبانی فنی

در نظر اکثر مردم ، این فاکتور بسیار مهم تلقی می شود. وقتی سایت من به دلایلی نامعلوم داون می شود ، می توانم با میزبانی سایتم تماس بگیرم تیکت ارسال کنم ، آیا به مشکلاتم سریع پاسخ داده می شود؟ و بیش از این ، آیا می توانند متوجه شوند که چه اشتباهی وجود دارد و آن را برطرف می کند ، یا حداقل سایت من را بازگرداند تا سایت من به صورت آنلاین نمایش داده شود و بیشتر از این به سئو سایتم لطمه ای وارد نشود.

قبل از رفتن با یک میزبان به دنبال شهرت آنها برای پشتیبانی مشتری باشید. ببینید که در صورت نیاز به پشتیبانی با چه روشهای مختلفی می توانید ارتباط برقرار کنید - ایمیل ، تلفن بدون تلفن ، گپ و غیره. آیا آنها 24/7 آنلاین هستند؟

خواهید فهمید که ، قیمت و مشخصات فنی در تمام میزبانی ها برابر نیستند. برخی از آنها کلاه خود را بر روی خدمه پشتیبانی خود آویزان می کنند و آن را به بهترین نحو اجرا می کنند و برخی دیگر به پشتیبانی مشتری به صورت راضی کننده پاسخ نمی دهند.

5. ویژگی ها / افزودنیها

این بخش به امکاناتی اشاره می کند که در کنار هاستی که به شما ارائه می شود چه امکانات و مزایای دیگر نیز به همراه آن است؟ چه چیزی این شرکت میزبان را ویژه می کند؟ چه انگیزه اضافی برای ایجاد سایتتان در شرکت میزبانی ، شما را ترغیب می کند؟ آیا پشتیبان گیری از فایل ها ، گواهینامه ssl ، کنترل پنل خوب مثل cpanel ، سرور با منابع اختصاصی و قوی ، پلاگین های بهبود دهنده ی سرعت و کارایی و ... در سرویس های آنان وجود دارد؟

 

 

در آخر از شما می خوام که نظرتون رو در مورد این مطلب با ما در میان بگذارید و تجربه خودتون رو از سرویس دهندگان میزبانی که استفاده کردید برای ما بنویسید.

 

 

  • علی احمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی