اتوپوستر

بانک مطالب آنلاین

اتوپوستر

بانک مطالب آنلاین

اتوپوستر سایتی است برای اشتراک گذاری مطالب.
شما میتوانید در این سایت با عضویت پست مهمان بگذارید و بک لینک رایگان کسب کنید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۹ مهر ۹۶، ۱۹:۴۳ - حمید
    قشنگه

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

۲۳
تیر
۹۹

عناصر طراحی سایت حرفه ای

  طراحی سایت حرفه ای در کرمان به گونه ایست که علاوه بر مخاطبان، موتورهای جستجو را نیز مورد توجه قرار دهد. موتورهای جستجو مانند گوگل نمی توانند سایت را هماهنند یک مخاطب ببینند و علاوه بر آن به جهت اینکه در هنگام جستجو نتایج دقیق تری نشان دهند نیازمند اطلاعات اضافه تری نیز هستند که ممکن است برای مخاطب قابل مشاهده نباشد. به عنوان مثال اگر وب سایت شما دارای بخشی مانند مقالات است گوگل نیاز دارد بداند تاریخ درج مقاله و یا ویرایش آن چه زمانی است.

 در حالت عادی این موارد را برای گوگل نشان نمی دهیم اما حالت صحیح این است که این موارد در زمان طراحی  و پیاده سازی استفاده شوند.اگر وب سایت شما محصولاتی نشان می دهد  گوگل دوست دارد بداند کدام محصول شما از دید مشتریان بهتر است  و آن را در نتایجش منعکس کند  اما  در حالت عادی  گوگل نمی تواند این موارد را تشخیص دهد  مگر اینکه مکانیزمی قرار داده شود تا گوگل از نتایج نظر سنجی مخاطبان سایت آگاه گردد. این شکل موارد را با تعریف  schema  می توان در بخش های مختلف پوشش داد و تمامی این موارد از جمله نکاتی هستند که در بهینه سازی و سئو سایت  سایت مهم قلمداد می شوند.

 

امروزه سایت موفق با شبکه های اجتماعی ارتباط تنگاتنگی دارد

یک سایت حرفه ای و موفق در شبکه های اجتماعی زیاد به اشتراک گذاشته می شود و همچنین بسیاری از مخاطبان دوست دارند رویداد های سایت مورد علاقه خود را در شبکه های اجتماعی دنبال کنند و یا بالعکس برخی مخاطبان دوست دارند ببینند در شبکه های اجتماعی  در مورد این وب سایت چه مطالبی است. یک مثال جهت بکار بگیری این مزیت نشان داده پست های شبکه های اجتماعی در وب سایت از طریق  api شبکه اجتماعی مربوطه به صورت خودکار است که در وب سایت های خارجی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و این مورد باید در طراحی وب سایت لحاظ شود.در ایران اشتراک گذاری رویدادهای وب سایت در شبکه های اجتماعی می تواند کاربری و مفید باشد.

  • علی احمدی