اتوپوستر

بانک مطالب آنلاین

اتوپوستر

بانک مطالب آنلاین

اتوپوستر سایتی است برای اشتراک گذاری مطالب.
شما میتوانید در این سایت با عضویت پست مهمان بگذارید و بک لینک رایگان کسب کنید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۹ مهر ۹۶، ۱۹:۴۳ - حمید
    قشنگه

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

۲۹
مرداد
۹۹

5 عامل مهم قبل از انتخاب میزبان وب در نظر بگیرید 

مانند اکثر موارد ، تصمیم گیری درباره اینکه کدام شرکت میزبان وب را انتخاب کنید می تواند سخت باشد. با توجه به اینکه همه شرکتهای خارج از کشور هر کدام قول آپ تایم 99 % در کنار پشتیبانی خوب و سریع را داده اند ، راهی وجود دارد که بتوان تصمیم گیری آگاهانه ای در مورد انتخاب میزبان مناسب گرفت؟ این مقاله با نشان دادن و مقایسه نقطه به نقطه، به شما در تصمیم گیری کمک می کند. با درک اینکه شرکت های میزبانی منظورشان از تعریف خدمات چیست ، شما قادر خواهید بود تصمیم بگیرید که کدام شرکت میزبانی و بسته بندی مناسب ترین نیاز شما باشد.
 
خرید هاست Host
 

1. قیمت

این فاکتوری است که بیشتر ما هنگام انتخاب ارائه دهنده هاستینگ به آن نگاه خواهیم کرد. با این وجود ، نباید این عامل تعیین کننده انتخاب ما باشد به این دلیل که ممکن است قیمت را فدای کیفیت کنید ، وقتی اختلاف قیمت ها را می بینید ، شما باید میانگین قیمت ارائه دهندگان هاست ها را مد نظر داشته باشید، پرش به ارزانترین پیشنهادی که می از سمت ارائه دهنده های ارزان قیمت هاست می بینید لزوما بهترین ایده نیست ، به خصوص اگر سایت شما بسیار برای شما مهم باشد و روی آن بیزینسی داشته باشید تا بتوانید درآمد کسب کنید. چیزهایی مانند پشتیبانی غیر برون سپاری و هزینه سخت افزاری با کیفیت و یک شرکت میزبانی که ماهانه 1.99 دلار برای ارائه هاست دریافت میکند ، این ویژگی ها را ارائه نمی دهد. نگاهی دقیق تر به ویژگی هایی که هر میزبان ارائه می دهد ، و سپس قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

 

2. میزان بزرگ بودن سایت و تخصص هاستینگ ها

 

تصویری از دیتاسنتر

این یک واقعیت است که همه ی میزبانان وب برای همه انواع مشتری مناسب نیست. برخی از آنها هاست های اشتراکی عالی ارائه می دهند اما کفاف بیزینس های بزرگ و در حال رشد را نمیدهد ، در حالی که برخی دیگر پکیج های میزبانی قوی تری برای میزبانی این نوع شرکت ها دارند اما این پکیج ها مناسب کسی نیست که دارای یک وبلاگ کوچک با مصرف پایین از پهنای باند و تعداد کم بازدیدکننده است. قبل از خرید به تخصص یا حوزه تخصصی یک شرکت مراجعه کنید و با مواردی بروید که نیازهای خاص شما را به عنوان مشتری درک کند. می توانید نظرات و توصیه های خود را در وب بیابید ، و بسیاری از این موارد در مورد نقاط قوت و ضعف یک شرکت خاص صحبت می کنند.

 

  • علی احمدی