اتوپوستر

بانک مطالب آنلاین

اتوپوستر

بانک مطالب آنلاین

اتوپوستر سایتی است برای اشتراک گذاری مطالب.
شما میتوانید در این سایت با عضویت پست مهمان بگذارید و بک لینک رایگان کسب کنید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۹ مهر ۹۶، ۱۹:۴۳ - حمید
    قشنگه

۱ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

۰۹
آبان
۰۱

بهترین منطقه برای خرید آپارتمان لوکس در استانبول

به طور کلی مهم ترین مولفه جهت خرید ملک و آپارتمان لوکس در استانبول، بررسی بهترین مناطق و نوع جغرافیای دلخواه کارفرما یا مشتریان عزیز می باشد. همانطور که می دانید با خرید ملک و آپارتمان شرایط اخذ اقامت در ترکیه به راحتی مهیا خواهد شد و با سکونت در بهترین نقاط استانبول همراه با مناسب ترین قیمت ها می توانید لحظات بی نظیری را برای خود و خانواده رقم بزنید. همواره عموم مردم به دنبال بهترین منطقه برای خرید آپارتمان لوکس در استانبول می گردند که مجموعه گات ترکی با بهترین روش و شیوه های روز دنیا همراه با تیم وکالت حرفه ای و متخصص در کم ترین زمان، پروسه بررسی و انتخاب منطقه دلخواه مشتری، خرید آپارتمان لوکس و اخذ اقامت را انجام خواهد داد.

خرید آپارتمان لوکس در استانبول

به طور کلی بهترین منطقه برای خرید آپارتمان لوکس در استانبول از دو بخش آسیایی و اروپایی تشکیل شده است. از بهترین مناطق آسیایی می توان به خیابان بغداد، کادیکوی، بیکوز، اسکودار اشاره نمود؛ همچنین بهترین مناطق قسمت اروپایی بشیکتاش، لونت، ببک، اتیلر و اولوس نام دارند. با ما همراه باشید تا جوانب کامل بهترین منطقه برای خرید آپارتمان لوکس در استانبول را مورد بررسی قرار دهیم.

خیابان بغداد

همانطور که می دانید شهر استانبول از دو قسمت آسیایی و اروپایی تشکیل شده است که خیابان بغداد با قدمت 400 ساله در قسمت آسیایی این شهر واقع شده است. این خیابان حدود 14 کیلومتر طول دارد که سطح دسترسی ها که مهم ترین مولفه خرید ملک در استانبول است را به بالاترین حد ممکن رسانده است. وجود کافه‌ها، رستوران‌ها، مراکز خرید بزرگ، نمایندگی برندهای مختلف و مغازه‌های زیاد به جذب عموم مردم برای خرید و سرمایه گذاری ملک در این خیابان بسیار کمک کرده است. به بیانی دیگر خیابان بغداد در استانبول نمادی از زندگی پر جنب و جوش و با انگیزه است که حس طراوت و شادابی را دو چندان می نماید. مشاوران متخصص گات ترکی خرید آپارتمان لوکس در خیابان بغداد را میان اولین پشنهادای خود به مشتریان عزیز قرار داده اند که همواره از پرطرفدارترین مناطق خرید ملک در بین ایرانیان واقع شده است.

خرید ملک در استانبول

منطقه کادیکوی استانبول

همانطور که می دانید منطقه کادیکوی استانبول یکی از قدیمی ترین، معروف ترین و شلوغ ترین مناطق استانبول به شمار می رود که اولین مسجد شهر استانبول در این منطقه ساخته شده است، منطقه کادیکوی نیز مملو از باغ‌ های تاریخی، مراکز و بازارهای خرید می باشد.

خرید آپارتمان در کادیکوی استانبول متقاضیان خاص خود را برای سرمایه گذاری و زندگی دارد و بسیاری از افراد جهت سرمایه گذاری به این منطقه علاقه زیادی نشان می دهند. در سال ‌های اخیر با گسترش پروژه‌ های بزرگ در این منطقه، کارشناسان متخصص گات ترکی همواره با توسعه زیرساخت‌ها، خرید ملک در این منطقه را به یک تصمیم سودآور و کم ریسک تبدیل کرده اند؛ بنابراین با گذر زمان شاهد افزایش حجم سرمایه گذاری و افزایش قیمت ملک در این حوزه خواهیم بود. عموما خانه ها و ساختمان های کادیکوی از نظر سن و امکانات مدرن و متفاوت می باشند و یکی از گران ترین مناطق در قسمت آسیایی استانبول به شمار می رود. به طور کلی هزینه خرید آپارتمان لوکس در این منطقه مقداری بالاست.

منطقه بیکوز

منطقه بیکوز از نظر موقعیت جغرافیایی میان پل دوم و سوم تنگه بسفر واقع شده است. به دلیل موقعیت منحصر به فرد و ایده آل، یکی دیگر از مناطقی که گات ترکی به شدت به مشتریان عزیز جهت اقامت و سرمایه گذاری پیشنهاد می دهد، منطقه بیکوز می باشد. جهت تردد در بیکوز می توان از ماشین شخصی، تاکسی یا اتوبوس در سطح شهر استفاده نمود. امکانات رفاهی در این منطقه نظیر چندین مدرسه، کالج، دانشگاه های معروف ترکیه، وجود بیمارستان ها، مراکز درمانی و بهداشتی این منطقه را برای خرید ملک بسیار ایده آل می کند.

منطقه اسکودار استانبول

منطقه اسکودار استانبول از جنوب با منطقه کادیکوی، از غرب با تنگه بسفر و از شرق با منطقه عمرانیه محدود شده است. اگر به دنبال خرید آپارتمان لوکس در ترکیه با قیمتی ارزان تر از مناطق قبلی هستید، گات ترکی با ارائه بهترین و لوکس ترین آپارتمان های فول امکانات در منطقه اسکودار استانبول می تواند بالاترین سطح راحتی همراه با مناسب ترین قیمت ها ارائه دهد.

منطقه بشیکتاش

منطقه بشیکتاش یکی از قدیمی ترین و مهم ترین مناطق شهری استانبول به شمار می رود که بسیار منطقه توریست پذیری است. این منطقه فضای اصیل و سنتی بسیار زیبایی دارد که جهت خرید ملک بسیار ایده آل می باشد. یکی دیگر از جذابیت های منطقه بشیکتاش بازارهای محلی است که طرفداران بسیار زیادی هم دارد.

خیابان لونت استانبول

خیابان لونت استانبول یکی از بهترین و مدرن ترین محله های استانبول به شمار می رود که در قسمت اروپایی واقع شده و به منطقه بشیکتاش تعلق دارد. برج های تجاری، مراکز خرید مجلل، هتل های لوکس و امکانات رفاهی مناسب، این محله را به یکی از محبوب ترین مناطق در میان خریداران ملک و سرمایه گذاران تبدیل کرده است. باید بدانید که بزرگترین شرکت داروسازی استانبول و بهترین دانشگاه های دولتی و خصوصی در لونت واقع شده اند. امروزه خیابان لونت یک منطقه مسکونی همراه با مناسب ترین قیمت ها و امکانات کامل رفاهی در بالاترین سطح دسترسی ها می باشد.

منطقه ببک

امروزه منطقه ببک یکی از جذاب ترین و مجلل ترین مناطق استانبول به حساب می آید و ثروتمندان استانبول علاقه زیادی به گذراندن وقت خود در این منطقه دارند. این محله در قسمت اروپایی استانبول و در کناره تنگه بسفر که یکی از جذاب ترین مناطق استانبول می باشد، واقع شده است. برای تردد در این منطقه می توانید از تاکسی یا اتوبوس های استانبول نیز استفاده نمائید.

منطقه اتیلر استانبول

رستوران‌ های شیک در منطقه اتیلر استانبول یکی از اصلی ‌ترین دلایل محبوبیت این محله می باشد. همچنین نمایشگاه خودروهای لوکس و گران و ویلاهای زیبایی نیز جذابیت این منطقه را دو چندان کرده است که هر کسی به فکر خرید آپارتمان های لوکس در اتیلر استانبول می افتد.

منطقه اولوس

منطقه اولوس شامل بسیاری از بناهای تاریخی است که جذابیت و منحصر به فرد بودن این منطقه را دو چندان کرده است. در ساختار اصلی اولوس می توانید مکان های باستانی و تاریخی زیادی را مشاهده نمائید که قدمت بسیار زیادی دارند. همچنین این منطقه دارای مراکز خرید و جاذبه های گردشگری بسیاری است که به ارزش ملک خریده شده می افزاید.

مشاوران متخصص گات ترکی با تخصص و مهارت کامل، بهترین منطقه برای خرید آپارتمان لوکس در استانبول را در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهند تا بهترین تجربه اقامت یا سرمایه گذاری را با هر میزان بودجه برای متقاضیان عزیز رقم بزنند.

شما چه تجربه ای جهت خرید ملک در استانبول کسب نموده اید؟

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

  • علی احمدی