اتوپوستر

بانک مطالب آنلاین

اتوپوستر

بانک مطالب آنلاین

اتوپوستر سایتی است برای اشتراک گذاری مطالب.
شما میتوانید در این سایت با عضویت پست مهمان بگذارید و بک لینک رایگان کسب کنید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۹ مهر ۹۶، ۱۹:۴۳ - حمید
    قشنگه

آموزش لینک سازی داخلی

دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۲۶ ب.ظ

آموزش لینک سازی داخلی

لینک سازی داخلی

 لینک سازی داخلی یکی از مباحثی است که تا چندی پیش تقریبا هیچ کس به آن اهمیتی نمی‌داد و همه متخصصین سئو نیز بیشتر به لینک سازی خارجی اهمیت می‌دادند. حتی همین حالا هم اکثریت سایت ها به سئو داخلی سایتشان اهمیتی نمی‌دهند چراکه کاری بسیار زمان بر می‌باشد و صرف چنین زمانی شاید برایشان مقدور نباشد. اما این که بسیاری افراد به این موضوع اهمیتی نمی‌دهند، دلیل بر کم تاثیر بودن لینک سازی داخلی بر رتبه سایت نمی‌باشد. لینک سازی داخلی یکی از اصلی ترین موضوعات حول سئو داخلی وب سایت محسوب می‌شود و به طرق مختلف می‌تواند توجه کاربران و گوگل را به سایت شما افزایش دهد.

افزایش زمان ماندن کاربر در سایت

توسط استفاده از لینک مطالب قدیمی تر در مطالب مرتبط جدید تر، قادر خواهید بود کاربران را به مطالب گذشته خودتان ارجاع دهید و با این کار، کاربر مطالب بیشتری از سایت شما خواهد خواند. نتیجه این موضوع این است که کاربر شما زمان بیشتری در سایتتان خواهد ماند که این خود یک نکته مثبت برای گوگل می‌باشد؛ چراکه همانطور که می‌دانید گوگل به موضوع مقدار زمان صرف شده در سایت شما نیز اهمیت می‌دهد و یکی از فاکتور های سئو محسوب می‌شود.

لینک سازی داخلی چیست؟

همانطور که پیش از این در مقاله “نحوه ساختن بک لینک” راجع به لینک ها با شما صحبت کرده ایم، راجع به لینک سایت شما در سایت های دیگر زیاد صحبت کردیم که به آن، لینک خارجی گفته می‌شود. اما اگر شما در سایت خودتان به قسمت های مختلف سایتتان لینک دهید و کاربر را به قسمت های مختلف راهنمایی کنید، در اصل لینک سازی داخلی کرده اید. به عنوان مثال شما مطلبی درباره معرفی iPhone 7 در سایت خود قرار می‌دهید و در این مطلب، به iPhone 6S نیز اشاراتی شده است، در این مطلب می‌توانید نام iPhone 6S را که در پست خود آورده اید لینک دار کنید و کاربر را به پست معرفی iPhone 6S ارجاع دهید.

آیا لینک سازی داخلی باعث ایندکس بهتر مطالب شما می‌شود؟

شاید با خودتان فکر کنید که لینک سازی داخلی نمی‌تواند ارتباط خاصی با ایندکس شدن مطالب سایتتان داشته باشد ولی در عمل، این کار می‌تواند باعث ایندکس سریع تر مطالب شود. الگوریتم گوگل بدین صورت است که وقتی یک صفحه ایندکس می‌شود، لینک های موجود در آن صفحه نیز بررسی می‌شوند و در صورتی که ایندکس نشده باشد، آن را ایندکس می‌کند. بدین صورت، سایر مطالب شما نیز ایندکس می‌شوند و مطالب ایندکس شده شما بیشتر می‌شود.

لینک بیلدینگ

فواید لینک سازی داخلی برای کاربران

قطعاً هدف شما از ایجاد سایت و ارائه آموزش در آن، افزایش سطح آگاهی کاربرانتان می‌باشد، برای همین منظور، لینک سازی داخلی می‌تواند بسیار موثر باشد چراکه کاربر می‌تواند از موضوعات موجود در مطلبتان، به مطالب دیگر که شاید برایش سوال باشد برسد و به سوال هایش پاسخ داده می‌شود و اطلاعات مفید بیشتری از سایت شما دریافت می‌کند.

افزایش لینک گرفتن مطالب قدیمی تر

مطابق معمول و عرف، طبیعتاً بیشترین لینک های ایجاد شده در وبسایت شما، مربوط به ایندکس سایتتان است ولی این موضوع، مناسب نیست و به سئو سایت شما آسیب می‌رساند. برای آسیب نرسیدن به سئو، باید تعداد لینک های صفحات جانبی خود را نیز به نسبت ایندکس افزایش دهید. یکی از فواید لینک سازی داخلی می‌باشد که با بهره بردن از لینک سازی داخلی، مطالب سایتتان به خصوص مطالب قدیمی تر، لینک می‌گیرند و نسبت بک لینک صفحات شما نرمال می‌شود و از این جهت آسیبی به سئو سایتتان نخواهد خورد.

انتقال قدرت سایت به صفحات داخلی

وقتی صفحه اصلی شما دارای تعداد بالایی بک لینک می‌باشد شما با لینک سازی داخلی در این صفحه می‌توانید از اعتباری که این صفحه دریافت کرده استفاده کنید به اصطلاح به این عمل Link Juice گفته می‌شود.

link-juice

تکنیک های لینک سازی داخلی

  • آپدیت منظم سایت: یکی از موارد مهم در سئو داخلی، آپدیت منظم سایت با مطالب مفید می‌باشد که در مطالب، اصول لینک سازی داخلی رعایت شده باشد.
  • داشتن مقاله: بهترین راه برای لینک سازی داخلی، از طریق مقالات سایت شماست که توسط آن ها می‌توانید عمل لینک سازی داخلی را به بهترین شکل انجام دهید.
  • لینک دادن از مقاله طولانی به مقاله طولانی: سعی کنید در مقالات طولانی خود، برای موارد مختلف ممکن، به مطالب طولانی دیگر لینک دهید، با این کار زمان ماندن کاربر در سایتتان به طور چشم گیری افزایش می‌یابد.
  • استفاده از انکرتکست ها: این مورد نیز یکی از تکنیک های خوب لینک سازی داخلی است. انکرتکست ها همانطور که پیش از این گفتیم، کلمه هایی هستند که به صفحات دیگر لینک می‌شوند.
  • به پست های قدیمی خود لینک دهید: گوگل همواره به این مورد توجه ویژه ای دارد و این موضوع می‌تواند باعث بهبود سئو داخلی سایتتان شود.
  • استفاده به اندازه از لینک: استفاده بیش از حد از لینک برای صفحات مختلف، نتیجه خوش آیندی نخواهد داشت. همیشه سعی کنید تعداد لینک های موجود در مطالبتان به حدی باشد که باعث نشود گوگل کل مطلب شما را اسپم فرض کند. تعداد لینک ها باید طوری باشند که کاربر هنگام مشاهده آنها، اذیت نشود.
  • عدم استفاده از بک لینک های nofollow: در لینک سازی داخلی هیچ گاه از nofollow برای لینک های داخلی خودتان استفاده نکنید.
  • لینک دهی به صفحات محبوب: سعی کنید صفحاتی که کاربران بسیار می‌پسندند را پیدا کنید و در مطالبتان به آن ها لینک دهید. این کار نیز یکی دیگر از تکنیک ها برای نگه داشتن هرچه بیشتر کاربر در سایتتان می‌باشد.

آموزش لینک سازی (لینک بیلدینگ) | لینک خارجی، داخلی و بک لینک | نوینwww.novin.com/tag/link-building/CachedTranslate this pageدر این بخش به آموزش لینک بیلدینگ یا همان لینک سازی خواهیم پرداخت و راهکارها و تکنیک های ایجاد لینک‌ داخلی، خارجی و بک لینک را به طور کامل شرح می‌دهیم.

آموزش ساخت لینک های داخلی فوق العاده ارزشمند - نیوسئوwww.newseo.ir › آموزش سئوCachedSimilarTranslate this page Rating: 4.1 - ‎77 votesساخت لینک برای سایت,ساخت بک لینک برای سایت,استفاده از internal link,بهینه سازی سایت,ساختن لینک برای وبلاگ,ساخت لینک های داخلی,آموزش ساخت لینک,مطالب ...

آموزش لینک بیلدینگ - وبسیماhttps://websima.com › آموزش لینک بیلدینگCachedTranslate this pageلینک سازی یا لینک بیلدینگ که از عبارت انگلیسی Link Building دریافت شده است ... بک لینک و در ادامه استراتژی های درست در لینک سازی داخلی و خارجی را برای شما ...

لینک سازی داخلی و خارجی - وبسیماhttps://websima.com › وبلاگ › لینک سازی داخلی و خارجیCachedTranslate this page Rating: 4.2 - ‎12 votesJul 13, 2016 - با لینک سازی داخلی شما با استفاده از صفحات معتبر و ارزشمند خود سایر ... قادر خواهند بود به سرعت منابع معتبر مرتبط با آموزش شما را پیدا کنند.

آموزش ساخت لینک داخلی سئو سایت | Hassan Mosavinejad | Pulse ...https://www.linkedin.com/.../آموزش-ساخت-لینک-داخلی-سئو-سایت-...CachedTranslate this pageAug 13, 2016 - ایجاد بک لینک های داخلی در عین سادگی دارای اهمیت بسیار زیادی در بحث بازاریابی محتوا و بهینه سازی سایت میباشد. در مقالات پیش در خصوص بهینه ...

مهندسی لینک سازی داخلی سایت – قسمت اول | آموزش سئو سایتseositetraining.ir › آموزش سئو سایتCachedTranslate this pageAug 13, 2016 - آموزش ساخت لینک داخلی سئو 7 پیشنهاد برای ساختار لینک داخلی سئو سایت (قسمت اول) استراتژی لینک های داخلی به عنوان یکی از تکنیک های ...

لینک سازی - آموزش نکات مهم لینک سازی داخلی و خارجی - سئو سایتseokar.com/news/link-building-strategiesCachedTranslate this pageFeb 17, 2017 - لینک سازی به فرایند دریافت لینک های خارجی به وب سایت گفته می شود. لینک سازی یکی از تکنیک های سئو می باشد.

10 ترفند درباره لینک سازی داخلی - آموزش بهینه سازی لینک داخلی - میزفاhttps://mizfa.com › صفحه اصلی › آرشیو سئوCachedTranslate this page Rating: 5 - ‎3 votesApr 21, 2017 - هر آنچه که باید درباره نحوه لینک سازی داخلی و ارتباط صحیح مقاله ها توسط لینک های داخلی بدانید. بهینه سازی لینک داخلی در بهبود سئو داخلی.

بهینه سازی لینک های داخلی - سئو روزhttps://seorooz.net/internal-links-optimization/CachedSimilarTranslate this pageاز نظر علمی چرا لینک داخلی مهم است؟ وقتی خزنده گوگل، وارد صفحه از سایت شما می شود، و به محتوای مثلا درباره آموزش بهینه سازی داخلی سایت می رسد، لینک های دیگری در ...

آموزش ساخت لینک های داخلی ارزشمند جهت بهینه سازی سایتidehnakhost.ir/page/27CachedSimilarTranslate this pageآموزش ساخت لینک های داخلی ارزشمند جهت بهینه سازی سایت. همانطور که در مطلب قبلی گفته شد لینک های داخلی تاثیر زیادی بر بهینه سازی سایت شما می گذارند و همانطور ...

اموزش بهینه کردن لینک های داخلی چیست؟ | سئوwww.seomavi.net/what-internal-links/CachedTranslate this pageMar 20, 2016 - اموزش لینک های داخلی چیست. What internal links. از مهمترین بخش های آموزش سئو است که امروزه دیده شده استفاده از ان خیلی درست انجام نمیشود یا انقدر ...

آموزش لینک سازی داخلی و خارجی - لیما وبhttps://limaweb.ir › آموزش لینک بیلدینگCachedTranslate this pageدر این مقاله به آموزش لینک سازی یا همان لینک بیلدینگ خواهیم پرداخت و راه کار های ایجاد لینک داخلی ، خارجی و بک لینک را به طور کامل شرح خواهیم داد.

آموزش لینک سازی در سایت (بخش ۱) - Ox Team | اوکس تیمhttps://oxteam.ir/آموزش-لینک-سازی-در-سایت-بخش-۱/CachedTranslate this page Rating: 5 - ‎Review by میلاد غیب دوستبک لینک ، سئو ، بهینه سازی سایت ، لینک بیلدینگ،لینک سازی ، Anchor text، back link، seo،لینک های Dofollow و Nofollow تعداد بک لینک متن بک لینک کیفیت ...

آموزش لینک سازی داخلی | پستkhabarsky.xyz/post/172969 - Translate this pageپست با عنوان آموزش لینک سازی داخلی از وبلاگ خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی.

لینک سازی داخلی و لینک سازی خارجی (صفحه 1) — سوالات مربوط به ...ask.daskhat.ir/topic/222/view/CachedTranslate this pageJan 23, 2017 - لینک سازی داخلی و لینک سازی خارجی (صفحه 1) — سوالات مربوط به آموزش ساخت فرم ثبت نام با PHP — پرسشهای مرتبط با PHP — انجمنهای دسخط ...

لینک سازی داخلی | آموزش تقویت سئو درون سایت | چگونه لینک سازی ...desproud.com/internal-links/CachedTranslate this pageJul 5, 2017 - با انجام لینک سازی داخلی قدرت صفحات داخلی خود را افزایش دهید و به ایندکس شدن سریعتر صفحات خود کمک کنید پس آموزش لینک سازی داخلی را ...

آموزش سئو – ساخت لینک به صورت دستی و خودکار - مدیرسایتwww.modiresite.com › مقالات › بهینه سازی سایتCachedSimilarTranslate this pageصفحه اصلی مقالات بهینه سازی سایت آموزش سئو – ساخت لینک به صورت دستی و ... بهترین نوع ایجاد لینک به سایت در سئو، روش اول یعنی به صورت خودکار است.

لینک سازی - آموزش نکات مهم لینک سازی داخلی و خارجی - اسکیل ماhttps://www.skillema.ir/home/profile/2584/article/1316/previewCachedTranslate this pageFeb 27, 2017 - لینک سازی به فرایند دریافت لینک های خارجی به وب سایت گفته می شود. لینک سازی یکی از تکنیک های سئو می باشد.لینک سازی تکنیکی است که ...

لینک داخلی چیست؟ | سئوموزhttps://www.seomoz.ir › ... › بهینه سازی داخل و خارج سایتCachedTranslate this pageاموزش در مورد لینک داخلی و نکاتی که در استفاده از این نوع لینک ها باید مورد توجه ... اموزش توضی میدهد که چرا لینک ها ایندکس نمیشوند. ... بهینه سازی داخل و خارج سایت ...

آموزش روش‌های درست و نادرست ایجاد ساختن لینک داخلی در سئو سایت ...https://mandegarweb.com/آموزش-روش‌های-درست-نادرست-ایجاد-ساخت...CachedTranslate this pageاین موضوع واقعا اهمیت دارد که به ایجاد لینک‌های داخلی تنها به عنوان وسیله‌ای برای بهینه سازی موتورهای جستجو نگاه نکنید. ایجاد لینک داخلی خوب به مردم کمک می‌کند زیرا ...

لینک داخلی - سئوwww.3eo.ir/533/لینک-داخلی/CachedTranslate this pageJun 30, 2011 - لینک داخلی،آموزش سئو،بهینه سازی وب سایت،افزایش پیج رنک گوگل.

آموزش لینک داخلی دادن در توضیحات file پارس پا - آپارات▶ 3:42www.aparat.com/.../آموزش_لینک_داخلی_دادن_در_توضیحات_file_پا...Dec 1, 2014پارس پا این آموزش برای کاربران پارس پا می باشد ، برای یادگیری لینک دادن به فایلها و دریافت بک لینک داخلی . ... آموزش لینک داخلی دادن در توضیحات file پارس پا. 327 ...

تاثیر لینک سازی (Link Building) در سئو سایت - طراحی سایتhttps://avinaweb.com › آموزشCachedTranslate this pageFeb 9, 2017 - بهمن ۲۱, ۱۳۹۵ مصطفی قدیمیآموزش, سئو و بهینه سازی, طراحی سایتبدون دیدگاه ... لینک سازی داخلی در داخل صفحات وب سایت به معنای ایجاد صفحات ...

تاثیر لینک سازی داخلی بر سئو وردپرس - دکتر وردپرسhttps://doctorwp.com/link-bulding-seo/CachedTranslate this pageحال با این اوضاف وقتی خزنده گوگل، وارد صفحه از سایت شما می شود، و به محتوای مثلا درباره آموزش بهینه سازی داخلی سایت می رسد، لینک های دیگری در بین متن شما به ...

سئو لینک | لینک بیلیدینگ | لینک سازی | آموزش بک لینک - رادزادhttps://radzad.com/link-seoCachedTranslate this pageایجاد شبکه لینک مناسب داخلی و خارجی با انکر تکست های مناسب می توانید تاثیر بسیار مثبتی در سئوی سایت داشته باشد. لینک سازی و ساخت بک لینک یکی از ...

لینک سازی داخلی - سئوhttps://www.seo42.ir/انجمن-سئو/categories/.../8-لینک-سازی-داخلیCachedTranslate this pageسئو سایت به صورت کاملا تخصصی | تبادل و خرید بک لینک | تبادل و خرید سوشیال سیگنال | آموزش سئو | انجمن و موتور پرسش و پاسخ سئو و کاهش رنک الکسا.

اهمیت لینک سازی داخلی در سئو و بهینه سازی وبسایت - کدنویسی به زبان ...youcode.ir/internal-linking-seo-website/CachedTranslate this pageآموزش نرم افزارهای کاربردی · نرم افزار ++Notepad · آموزش های طراحی وبسایت ... در ادامه شما را با اهمیت و دلیل استفاده از لینک سازی داخلی در سئو سایت بیشتر خواهید ...

لینک ساز داخلی خودکار - احسان رفیعی|EhsanRahttps://ehsanra.ir/tag/لینک-ساز-داخلی-خودکارCachedTranslate this pageمطالبی که برچسب لینک ساز داخلی خودکار را دارند . Interlinks Manager – تولید خودکار لینک داخلی برای کلمات موردنظر. بازدید: 74 بار; دسته بندی: ... آموزش نصب و تنظیم افزونه Any Mobile Theme Switcher + فیلم... یافتن تمام موزیک های نایاب با طعم ...

هشدار گوگل برای لینک سازی داخلی! - وب بلد - طراحی سایتwww.webbalad.com/a/626/هشدار-گوگل-برای-لینک-سازی-داخلیCachedTranslate this pageJun 24, 2017 - انتشار وسیع محتوا با هدف لینک سازی داخلی و بک لینک دادن به سایت خود شدیدا ... رسانی به کاربران یا آموزش کاربران یک سایت دیگر منتشر میشود.