اتوپوستر

بانک مطالب آنلاین

اتوپوستر

بانک مطالب آنلاین

اتوپوستر سایتی است برای اشتراک گذاری مطالب.
شما میتوانید در این سایت با عضویت پست مهمان بگذارید و بک لینک رایگان کسب کنید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۹ مهر ۹۶، ۱۹:۴۳ - حمید
    قشنگه

ریچ اسنیپت (Rich Snippets) چیست؟

دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۱۸ ب.ظ

ریچ اسنیپت

 

 

هنگامی که در گوگل کلمه خاصی را جست و جو می‌کنید، در میان سایت ها مشاهده می‌کنید که بعضاً برخی نتایج علاوه بر عنوان صفحه و توضیحات متنی، اطلاعات دیگری نیز نمایش داده شده است. مثلا گاهی امتیازات یا همان ستاره ها را مشاهده می‌کنید، به جای لینک مطلب، دسته بندی و … را می‌بینید.
کار ریچ اسنیپت، ایجاد چنین تفاوت هایی است که اشاره کردیم. در ادامه بیشتر به معرفی ریچ اسنیپت خواهیم پرداخت.

ریچ اسنیپت چیست؟
ریچ اسنیپت، یک کد HTML می‌باشد که توسط آن قادر خواهید بود محتواهای خود را برای موتورهای جست و جو دسته‌بندی کنید و اطلاعات سایت خود را نشانه گذاری کنید و درک موضوع را برای موتورهای جست و جو از جمله گوگل راحت تر کنید. استفاده از ریچ اسنیپت، فقط برای درک بهتر موتورهای جست و جو نیست و علاوه بر آن، موجب می‌شود تا اطلاعات کامل تر و بهتری از صفحه شما در صفحه نتایج به کاربر نمایش داده شود. به عنوان مثال، در عکس زیر می‌توانید مشاهده کنید که Rating کاربران از مطلب به نمایش گذاشته شده است و موجب آن شده است که علاوه بر دادن اطلاعات بیشتر به کاربر، مطلب بیشتر نیز به چشم بیاید. (نحوه استفاده از آن در ادامه مطلب توضیح داده خواهد شد.)

ریچ اسنیپت امتیاز

انواع مختلف ریچ اسنیپت

BreadCrumbs
توسط این نوع ریچ اسنیپت که به شما توضیح خواهیم داد، قادر هستید تا در قسمت لینک سایت یا همان URL، دسته بندی مطلب خود را به نمایش بگذارید تا به عنوان مثال اگر نامی مشابه در دو دسته مختلف وجود داشتند، کاربر بتواند متوجه شود که آیا صفحه شما مورد نیازش هست یا خیر. این کار موجب می‌شود که کاربرانی که به سایت شما مراجعه می‌کنند، آن چیزی را مشاهده کنند که مورد نیازشان بوده است.

ریچ اسنیپت دسته بندی

اشخاص
حتما تا به حال به دنبال مطلبی گشته اید و در نتایج، مشاهده کرده اید که عکس پروفایل نویسنده مطلب، در زیر URL قرار گرفته است. این کار نیز با استفاده از ریچ اسنیپت قابل انجام است و موجب زیبایی می‌شود. در کنار عکس پروفایل شخص، حتی اطلاعاتی مانند نام وی، نحوه تماس و… نیز قابل نمایش است.

ریچ اسنیپت اشخاص

نقد و بررسی
این نوع ریچ اسنیپت تا حدود مشابه Rating می‌باشد و توسط آن قادر هستید نام شخصی که موضوعی را نقد و بررسی کرده است را به نمایش بگذارید و در کنار نام وی نیز، امتیازی که کاربران داده اند نیز قابل مشاهده می‌باشد. عمده‌ی استفاده این نوع ریچ اسنیپت، در وبسایت های فیلم و نقد و بررسی موبایل/کامپیوتر و … است.

ریچ اسنیپت نقد و بررسی

شرکت ها و سازمان های بزرگ و معروف
اگر به عنوان مثال کلمه‌ی Apple را در گوگل جست و جو کنید، مشاهده می‌کنید که اطلاعاتی مانند موقعیت جغرافیایی، نام تجاری و … برایتان در جعبه ای نمایش داده می‌شود. انجام این کار توسط ریچ اسنیپت قابل انجام است و بسیار کار زیبایی است. البته به انجام رساندن آن نیز چندان آسان نیست.

ریچ اسنیپت شرکت

محصولات
استفاده از ریچ اسنیپت برای نمایش عکس محصولات از کارهای هوشمندانه ای است که بسیار می‌تواند موجب این شود که کاربران وارد سایت شما شوند و محصول موجود را خریداری کنند چراکه پیش از ورود به سایت، عکس محصول را مشاهده کرده اند و مطابق چیزی بوده است که نیاز داشتند. ریچ اسنیپت می‌تواند برای همه چیز به شما کمک کند، حتی فروش محصولات.

ریچ اسنیپت محصول

دستورالعمل
بسیاری از کاربران حوصله و زمان برای خواندن مطالب طولانی را ندارند. توسط ریچ اسنیپت، قادر هستید تا در قسمت توضیحات صفحه‌تان که در گوگل نمایش داده می‌شود، راه کوتاه شده ای معرفی کنید و موجب رضایت فرد مذکور شوید. این نوع ریچ اسنیپت، معمولا برای سایت های آموزشی (مخصوصاً در حوزه موبایل و کامپیوتر) و سایت های آموزش پخت و پز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ریچ اسنیپت غذا

محتواهای ویدئویی
ریچ اسنیپت برای مطالب ویدئویی، باعث می‌شود تا کاربر پیش از ورود به سایت، مدت زمان ویدئو، زمان ارسال ویدئو، سازنده ویدئو و اطلاعات این چنینی را مشاهده کند.

ریچ اسنیپت ویدئو

رویدادها
اگر قرار است اتفاق خاصی در روز های پیش رو و یا زمان معنی بیافتد، می‌توانید به راحتی توسط ریچ اسنیپت، این پیشامدها را در قالب لیستی در گوگل نمایش دهید. به عنوان مثال اگر کار شما فروش بلیط کنسرت باشد، می‌توانید زمان شروع خرید بلیط، زمان اتمام فروش بلیط و قیمت بلیط را به وضوح نمایش دهید تا کاربران وارد سایت شوند و خریداری کنند.

ریچ اسنیپت رویدادها

موسیقی
در گوگل شما قادر خواهید بود تا موسیقی ها را وارد کنید، زمان آن را نمایش داده و نام خواننده موسیقی را نیز وارد کنید. بدین صورت حتی اگر دو خواننده آهنگ هایی با نام مشابه خوانده باشند، موجب می‌شود که کاربر بتواند خواننده اثر را مشاهده کنند و موسیقی مورد نظر خود را خریداری (یا دانلود) کند.

ریچ اسنیپت موسیقی

موجود بودن محصول در انبار
بسیاری از سایت های فروشگاهی، محصولی را تمام می‌کنند و کاربر قصد خرید آن را دارد. کاربر وارد سایت می‌شود و توضیحات محصول را می‌خواند و هنگامی که تصمیم به سفارش دادن می‌گیرد، مشاهده می‌کند که این محصول در انبار موجود نیست. توسط ریچ اسنیپت، قادر خواهید بود در صفحه نتایج گوگل، به کاربر نمایش دهید که محصول شما موجود است یا به اتمام رسیده شده است. به این صورت، در زمان کاربران صرفه جویی خواهد شد.

ریچ اسنیپت موجودی

چگونگی استفاده از ریچ اسنیپت در صفحات HTML
بهتر است تا در صفحات سایت خود از ریچ اسنیپت استفاده کنید که در موتور های جست و جو بهتر نمایش داده شوند ولی لزومی ندارد که تمامی صفحات از ریچ اسنیپت استفاده کنند. هم چنین نشانه گذاری برای مطالب پنهان که در تگ div قرار داشته باشند امکان پذیر نمی‌باشد. بهتر است سعی کنید حداقل در صفحات مهم و اصلی سایتتان از ریچ اسنیپت استفاده کنید.

نشانه گذاری داده ها به طور کلی به سه دسته تقسیم می شوند که عبارت است از:
Itemtype: این دسته برای این است که نشان دهد، داده شما چه چیزی است (به عنوان مثال، محصول، نقد و بررسی یا …)
Itemprop: این دسته نیز نمایش دهنده اطلاعاتی از داده مانند نام و آدرس سایت است.
Itemscope: نشان دهنده آن است که کد HTML موجود در تگ div، درباره چه موضوعی است.
بعنوان مثال اگر بخواهید از ریچ اسنیپت برای صفحه ای استفاده کنید که موضوع آن موسیقی است، باید مانند کد زیر در صفحات اچ تی ام ال خود استفاده کنید.

کد ریچ اسنیپت موسیقی

استفاده از ریچ اسنیپت برای کسانی که کدنویسی نکرده اند کمی پیچیدگی دارد ولی با تمرین، مشکل حل خواهد شد. فقط کافیست به مراحل کار دقت کافی داشته باشید.

چگونگی استفاده از ریچ اسنیپت در وردپرس
اگر سایت شما توسط سیستم مدیریت محتوای وردپرس راه اندازی شده است، کارتان برای استفاده از ریچ اسنیپت، چند برابر ساده تر از کسی است که از صفحات HTML استفاده می‌کند چراکه پلاگین هایی از جمله All In One Schema.org Rich Snippets وجود دارد که انجام این کار را بسیار آسان خواهد کرد.

اگر از سیستم مدیریت محتواهای دیگری هم استفاده می‌کنید با یک جست و جو در اینترنت احتمالاً پلاگین مربوطه برای آن مدیریت محتوا هم وجود خواهد داشت.

ریچ اسنیپت (Rich Snippet) چیست؟ - هاست لینوکسlinux-web.ir/training/seo/rich-snippetCachedSimilarTranslate this pageRich Snippet سرویس جدیدی از گوگل است که محتوای صفحات را به نحوی خلاصه می کند که کاربران هنگام مشاهده نتایج جستجو متوجه می‌شوند که محتوای آن صفحه چیست.

ریچ اسنیپت چیست و چرا باید به آن اهمیت داد؟ | نوین - رسانه تجارت نوینwww.novin.com/blog/what-are-rich-snippets/CachedTranslate this page Rating: 4.6 - ‎22 votesNov 26, 2016 - ریچ اسنیپت چیست؟ ... ریچ اسنیپت ها به موتورهای جستجو کمک می کند تا موضوع و محتوای یک وب سایت را راحت ... Microdata; Microformats; RDFa.

Rich Snippets چیست و اهمیت ریچ اسنیپت در سئو | انواع مثال - میزفاhttps://mizfa.com › صفحه اصلی › آرشیو سئوCachedTranslate this page Rating: 4.8 - ‎5 votesApr 25, 2017 - Rich Snippets ریچ اسنیپت چیست و انواع اسنیپت ها در گوگل، آموزش نحوه درج Rich Snippets ها در سایت و نحوه ستاره دارکردن پست ها در گوگل.

ریچ اسنیپت(Rich Snippets) چیست؟ - سئوhttps://www.seo42.ir/blog/194-rich-snippetsCachedTranslate this pageریچ اسنیپت چیست؟ Rich Snippets ها (ریچ اسنیپت) سرویس جدیدی از گوگل است که امکاناتی را برای طراحان سایت ها فراهم می اورند که با کمک انها می توان وب سایت ها...

ریچ اسنیپت چیست و چرا باید به آن اهمیت ویژه ای داد؟ - لیما وبhttps://limaweb.ir › آموزش ابزار های سئوCachedTranslate this pageاطلاعات و داده های نشانه گذاری شده سایت که در نتایج گوگل به صورت ستاره دار،نقد و بررسی نمایان می شوند ریچ اسنیپت می گویند.با استفاده از Rich Snippets ها شما.

ریچ اسنیپت (Rich Snippet) چیست؟ - آموزش سئو سایت، آموزش بهینه ...seositeammarlu.ir › آموزش بهینه سازی سایتCachedTranslate this pageJan 12, 2017 - در این مقاله قصد داریم تا به طور مفصل برایتان توضیح دهیم که ریچ اسنیپت (Rich Snippet) چیست و اصلاً چرا باید به آن اهمیت داد.

ریچ اسنیپت (Rich Snippets) چیست | نحوه ستاره دار کردن لینک ها در گوگلdesproud.com/rich-snippets/CachedTranslate this pageApr 21, 2017 - ریچ اسنیپت چیست؟ معرفی انواع و کارایی آنها مثل نحوه ستاره دار شدن لینک های سایت در گوگل | سفارشی کردن لینک های سایت درون گوگل.

Rich Snippets چیست؟ همه چیز درباره ریچ اسنیپت ها - طراحی سایت در شیرازshirazsun.ir/.../rich-snippets-چیست؟-همه-چیز-درباره-ریچ-اسنیپت-هاCachedTranslate this pageDec 16, 2016 - Rich Snippets چیست؟ چگونه باید آن ها را در وب سایتمان به کار ببریم؟ مزایای استفاده از ریچ اسنیپت ها چیست؟

ریچ اسنیپت (Rich Snippets) چیست بایگانی - مکانیک وردپرس | آموزش ...https://mechanicwp.ir/tag/ریچ-اسنیپت-rich-snippets-چیست/CachedTranslate this pageRich Snippet چیست؟ ۵ شهریور ۱۳۹۶. بازدید : 62. عرض سلام خدمت همراهان گرامی مکانیک وردپرس ؛ بدور از هر حرف اضافه میریم سراغ اصل ماجرا... ریچ اسنیپت چیست ؟

آموزش برنامه نویسی :: Rich snippet (ریچ اسنیپت) - ABLY.irably.ir/Post/1470/Rich-snippet/-1CachedTranslate this pageNov 29, 2016 - کلمات کلیدی ریچ اسنیپت ریچ اسنیپت گوگل ریچ اسنیپت چیست معرفی ریچ اسنیپت اسنیپت Rich Snippet Microdata اسنیپ نویسنده انواع ...

سئو و بهینه سازی سایت وب مدار| Rich snippet (ریچ اسنیپت) چیست؟webmadar.ir/rich-snippet-ریچ-اسنیپت-چیست؟/CachedTranslate this pageامروز با مقاله ای دیگر از مجموعه ی سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت وب مدار در خدمت شما هستیم تا با اصلاح Rich snippet (ریچ اسنیپت) که بخش مهمی را در سئو وب ...

ریچ اسنیپت و تاثیر آن بر سئو سایت | بهینه سازی سایت - آوینا پردازhttps://www.avinapardaz.com/.../ریچ-اسنیپت-و-تاثیر-آن-بر-سئ...CachedTranslate this pageدقیقا ریچ اسنیپت ها چیستند ؟ زمان آن رسیده به این سوال توضیح کاملی داده شود و مشخص شود اهمیت Rich Snippet ها در روند SEO چیست ؟ و چگونه می توان از آن در وب ...

Rich Snippet چیست و چگونه باعث افزایش کلیک می‌شود؟ - وب 24www.web24.ir/.../rich-snippet-چیست-و-چگونه-باعث-افزایش-کلی...CachedTranslate this pageJan 21, 2017 - Rich Snippet یک کد HTML است که بر روی صفحات وب قرار داده می‌شود تا در نتایج گوگل ستاره‌دار شود و دارای ... ریچ اسنیپت ... 1- اسنیپت نویسنده (Author Rich Snippet): شامل نام نویسنده، عکس نویسنده از پروفایل گوگل پلاس او، ...

اسنیپت های جدید گوگل در نتایج جستجو Rich snippets - دارکوبsitedesign.joomir.com/.../768-rich-snippets-and-structured-data.htm...CachedSimilarTranslate this page Rating: 4 - ‎36 votesاسنیپت های گوگل به اطلاعات اضافی که در نتایج جستجوی گوگل به کاربران نشان داده می شود می گویند که سه نوع از آنها را در این مقاله به شما معرفی می نمایم....

Rich Snippets ریچ اسنیپت چیست؟ - میزفا , طراحی سایت و سئو سایت ...https://www.facebook.com/mizfacom/posts/1893069997608203 - Translate this pageTo see more from میزفا , طراحی سایت و سئو سایت on Facebook, log in or create an account. Log In. or. Sign Up. Not Now. English (US) · Español · Português ...

ریچ اسنیپت دستگاه چاپ بنر چیست؟ - دستگاه چاپ بنر ارزانjaguarquit65.avalancheblog.ir/.../ریچ-اسنیپت-دستگاه-چاپ-بنر-چ...CachedTranslate this pagegoogle rich snippets. Rich Snippets ها ( ریچ اسنیپت ) دستگاه چاپ بنر خدمت جدیدی از گوگل است که امکاناتی را فراهم می اورند که دستگاه چاپ بنر کاران با یاری انها ...

ریچ اسنیپت سئو و خرید بک لینک چیست؟ – بک لینک خریدpricepriest30.safeguardblog.ir/.../ریچ-اسنیپت-سئو-و-خرید-بک-ل...CachedTranslate this pagegoogle rich snippets. Rich Snippets ها ( ریچ اسنیپت ) سئو و خرید بک لینک سرویس جدیدی از گوگل است که امکاناتی را مهیا می اورند که سئو و خرید بک لینک کاران ...

ریچ اسنیپت سئو و خرید بک لینک چیست؟ - خرید بک لینک با کیفیتriverjoke05.camelotblog.ir/.../ریچ-اسنیپت-سئو-و-خرید-بک-لین...CachedTranslate this pagegoogle rich snippets. Rich Snippets ها ( ریچ اسنیپت ) سئو و خرید بک لینک سرویس جدیدی از گوگل است که امکاناتی را آماده می اورند که سئو و خرید بک لینک کاران ...

ریچ اسنیپت Rich Snippets چیست seo ir - manoto blogmanoto98.blueblog.top/ریچ-اسنیپت-Rich-Snippets-چیست-seo-ir....CachedTranslate this pageRich snippet (ریچ اسنیپت) چیست ... خدمت شما هستیم تا با اصلاح Rich snippet (ریچ اسنیپت) ... yoast seo ...

ریچ اسنیپت چیست ؟ | انجمنهای مجیدآنلاینforum.majidonline.com › ... › وردپرس (Wordpress)CachedTranslate this page1 post - ‎1 authorریچ اسنیپت چیست ؟ ... Rich Snippet سرویس جدیدی از گوگل است که محتوای صفحات را به نحوی خلاصه می کند که کاربران هنگام مشاهده نتایج جستجو متوجه می‌شوند که ...

اسنیپت های جدید گوگل در نتایج جستجو Rich snippets - طراحی سایتwebeco.ir/.../26-اسنیپت-های-جدید-گوگل-در-نتایج-جستجو-rich-sn...CachedTranslate this pageاسنیپت های گوگل به اطلاعات اضافی که در نتایج جستجوی گوگل به کاربران نشان داده می شود می گویند که سه نوع از آنها را در این مقاله به شما معرفی می نمایم. همانطور که ...

افزایش کلیک نتایج جستجو Rich Snippets - طراحی سایتmadareto.com/what-is-a-structured-data-markup-rich-snippets/CachedTranslate this pageریچ اسنیپت اصطلاح مورد استفاده برای Structured Data Markup بوده که افزایش ورودی سئو را در نتایج ... Rich Snippet چیست و چگونه باعث افزایش کلیک می شود ؟

بایگانی‌ها Rich Snippets - وبلاگ لذت خرید - تیم لذت خریدhttps://www.lezatekharid.com/blog/tag/rich-snippets/CachedTranslate this pageRich Snippets چیست و چرا باید به آن اهمیت داد؟ ریچ اسنیپت اصطلاحی است که برای تشریح اطلاعات و داده‌های نشانه گذاری شده در سایت ها به‌کاربرده می‌شود. و مدیران سایت ...

Rich Snippet چیست؟ | Elahe Farhangi | Pulse | LinkedInhttps://www.linkedin.com/pulse/rich-snippet-چیست-elahe-farhangiCachedTranslate this pageJul 27, 2016 - Rich Snippet سرویس جدیدی از گوگل است که محتوای صفحات را به نحوی ... اگر شما قصد استفاده از ریچ اسنیپت را دارید، به این مساله فکر کنید که ...

Rich Snippets (ریچ اسنیپت) چیست؟ هر انچه که باید بدانید آموزش نحوه ...https://plus.google.com/+mizfacom/posts/CTyQnKHKN52 - Translate this pageRich Snippets (ریچ اسنیپت) چیست؟ هر انچه که باید بدانید آموزش نحوه ستاره دار کردن پست ها - mizfa - Google+.

ریچ اسنیپت دستگاه چاپ بنر چیست؟ - دستگاه چاپ بنر و فلکسsilverhour4.structuredblog.ir/.../ریچ-اسنیپت-دستگاه-چاپ-بنر-چی...CachedTranslate this pageJul 21, 2017 - ریچ اسنیپت ها برای موتورهای جستجو دستگاه چاپ بنر این مزیت را دارا هستند ... وبسایت هایی که از Rich Snippets به کارگیری می نمایند , در نتایج ...

ریچ اسنیپت سئو و خرید بک لینک چیست؟pricetaurus58.hillsideblog.ir/.../ریچ-اسنیپت-سئو-و-خرید-بک-لین...CachedTranslate this pageریچ اسنیپت ها برای موتورهای کاوش سئو و خرید بک لینک این مزیت را دارا هستند که ... سایت هایی که از Rich Snippets به کارگیری می نمایند , در نتایج جستجوی گوگل ...

Rich Snippet دستگاه لیزر چیست و چه‌طور سبب ارتقاء کلیک می‌شود ...creekalarm77.blogdon.ir/.../rich-snippet-دستگاه-لیزر-چیست-و-چه‌...CachedTranslate this pageJun 20, 2017 - ریچ اسنیپت دستگاه لیزر اشکال Rich Snippet ها. سه نوع ستاره کردن مطالب که اینک توسط موتورهای دستگاه لیزر جستجو شناخته می گردد شامل ...

ریچ اسنیپت سئو و خرید بک لینک چیست؟ - خرید بک لینک قویjacketweed70.centralcoastblog.ir/.../ریچ-اسنیپت-سئو-و-خرید-بک...CachedTranslate this pageریچ اسنیپت ها برای موتورهای کاوش سئو و خرید بک لینک این مزیت را دارا هستند که ... تارنما هایی که از Rich Snippets به کارگیری می نمایند , در نتایج جستجوی گوگل ...

ریچ اسنیپت سئو و خرید بک لینک چیست؟ - خرید بک لینک قویjackettitle88.strideblog.ir/.../ریچ-اسنیپت-سئو-و-خرید-بک-لینک-...CachedTranslate this pageریچ اسنیپت ها برای موتورهای کاوش سئو و خرید بک لینک این مزیت را دارند که ... وبسایت هایی که از Rich Snippets فایده می نمایند , در نتایج جستجوی گوگل یا این که ...