اتوپوستر

بانک مطالب آنلاین

اتوپوستر

بانک مطالب آنلاین

اتوپوستر سایتی است برای اشتراک گذاری مطالب.
شما میتوانید در این سایت با عضویت پست مهمان بگذارید و بک لینک رایگان کسب کنید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۹ مهر ۹۶، ۱۹:۴۳ - حمید
    قشنگه

گوگل آنالیتیکس ایران را تحریم کرد!

پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۱۹ ق.ظ

گوگل آنالیتیکس ایران را تحریم کرد!

 

گوگل آنالیتیکس ایران را تحریم کرد!

تحریم ایران توسط گوگل آنالیتیکس

گوگل آنالیتیکس در چند روز اخیر ایمیل هایی برای کاربران ایرانی ارسال کرده مبنی بر مسدود شدن اکانت گوگل آنالیتیکس آنها. در این ایمیل اعلام شده به دلیل رعایت نکردن قوانین گوگل ٬ حساب گوگل آنالیتیکس شما مسدود شد.

ایمیل گوگل برای ایرانیان

این روز ها استارت آپ ها و کسب و کار های ایرانی هر روز با مشکلات جدیدی دست و پنجه نرم می کنند. از مشکلات و فشارهای داخلی مثل مسدود کردن استارت آپ های فینتک گرفته تا تحریم های کشور های خارجی. در این اوضاع بی سر و سامان ٬ گوگل آنالیتیکس هم تصمیم به تحریم ایران گرفت.

اگر اکانت گوگل آنالیتیکس شما مسدود نشده و هنوز ایمیلی از سمت گوگل دریافت نکرده اید پیشنهاد می کنیم اطلاعات اکانت گوگل خود را به کشوری غیر از ایران تغییر دهید که البته ممکن هست کار از کار گذشته باشد و گوگل تاریخچه حساب ها را بررسی کند که احتمال این کار بسیار زیاد هست.

اگر اکانت شما نیز مسدود شده از بخش نظرات اطلاع رسانی کنید تا آماری از درصد مسدود شدن حساب ها داشته باشیم.

 

 

گوگل آنالیتیکس ایران را تحریم کرد!

گوگل آنالیتیکس ٬ ایران را تحریم کرد! - میهن وردپرسhttps://mihanwp.com/google-analytics-terminates-iranians/CachedTranslate this page22 hours ago - گوگل آنالیتیکس در چند روز اخیر ایمیل هایی برای کاربران ایرانی ارسال کرده مبنی بر مسدود شدن اکانت گوگل آنالیتیکس آنها. در این ایمیل اعلام شده ...

گوگل شرکت‌های ایرانی را تحریم کرد | خبرنامه دانشجویان ایرانiusnews.ir/fa/news-details/.../گوگل-شرکت‌های-ایرانی-را-تحریم-کرد...CachedTranslate this page2 days ago - تیم پشتیبانی گوگل در پاسخ به چرایی قطع دسترسی تعدادی از سایت‌های اینترنتی ایرانی به سرویس «گوگل آنالیتیکس» «نقض سیاست‌های ...

گوگل آنالیتیکس از دسترس خارج شد | گوگل هم ایران را تحریم کرد؟ - درنگhttps://derang.ir/گوگل-آنالیتیکس-از-دسترس-خارج-شد-گوگل-ه/CachedTranslate this page2 days ago - درنگ: در روزهای اخیر تکنولوژی ایران با چالش‌های جدیدی رو به رو بوده است. تا جایی که در دو روز گذشته برخی از وب‌سایت‌های ایرانی دسترسی به «گوگل ...

گوگل هم ایرانی ها را تحریم کرد - Gerdab.IR | گردابwww.gerdab.ir/fa/news/25820/گوگل-هم-ایرانی-ها-را-تحریم-کردCachedTranslate this page2 days ago - تیم پشتیبانی گوگل در پاسخ به چرایی قطع دسترسی تعدادی از سایت ... های سرویس آنالیتیکس» را دلیل قطع دسترسی سایت های ایرانی عنوان کرد.

تحریم جدید گوگل علیه ایران؛ سرویس آنالیتیکس مسدود شدwww.yjc.ir/.../تحریم-جدید-گوگل-علیه-ایران-سرویس-آنالیتیکس-...CachedTranslate this page2 days ago - بر اساس گزارش های اخیر، گوگل دسترسی بعضی از سایت های ایرانی به سرویس آنالیتیکس را مسدود کرد.

جای خالی یک تحریم؛ معرفی چند جایگزین مناسب برای گوگل آنالیتیکس ...digiato.com/article/2017/09/06/جایگزیم-های-گوگل-آنالیتیکس/CachedTranslate this page15 hours ago - گوگل آنالیتیکس در میان هم نوعانش، بهترین است و هیچ شکی هم در این موضوع نیست. ... برخی سایت های پارسی زبان را به گوگل آنالیتیکس قطع کردند. این موضوع حالا دنیا و فضای کاری بسیاری از کسب و کارهای ایرانی را تحت تاثیر ...

تحریم های گوگل علیه ایران هم برداشته شد هم نشد! - سئو روزhttps://seorooz.net/google-service-restriction-for-iran/CachedTranslate this pageMay 15, 2016 - این روز ها خبرهای مرتبط با اینکه تحریم های گوگل برداشته شد، زیاد به گوش و ... های اجتماعی هم، از همونها کپی کردند، اطلاعات گاها نادرستی، منتشر شده.

گوگل هم برای تحریم شرکت‌های ایرانی دست به کار شد - خبرلندkhabarland.com › اقتصادیCachedTranslate this page2 days ago - گوگل هم برای تحریم شرکت‌های ایرانی دست به کار شد تیم پشتیبانی ... های سرویس آنالیتیکس» را دلیل قطع دسترسی سایت های ایرانی عنوان کرد.

گوگل بخشی دیگر از تحریم‌های ایران را لغو کرد | فروشگاه رفاهrefah.ir › اخبارCachedTranslate this pageگوگل سرویس های گوگل آنالیتیک و سایت آندروید را از لیست سرویس های تحریم شده برای ایرانیان خارج کرده است و از این پس ایرانیان و علی الخصوص توسعه دهندگان ...

ایتنا - گوگل هم ایران را تحریم می‌کند؟!www.itna.ir/news/50025/گوگل-هم-ایران-تحریم-می-کندCachedTranslate this page21 hours ago - گوگل آنالیتیکس سرویسی است که ردگیری و گزارش دهی در مورد ... به طور همزمان از سرویس دیگر گوگل به نام «اد وردز» استفاده می کردند که ... گوگل آنالیتیکس به تحریم‌های اعمال شده از سوی دولت آمریکا علیه ایران ارتباط پیدا می کند.

گوگل هم دست به کار تحریم ایران شد - خبرلندkhabarland.com › سیاسیCachedTranslate this page2 days ago - تحریم جدید گوگل علیه ایران؛ سرویس آنالیتیکس مسدود شد ... اخیر، گوگل دسترسی بعضی از سایت های ایرانی به سرویس آنالیتیکس را مسدود کرد.

گوگل هم برای تحریم شرکت های ایرانی دست به کار شد - خودمونیkhodemouni.com/.../گوگل+هم+برای+تحریم+شرکت+های+ایرانی+د... - Translate this page2 days ago - به نظر می رسد که قطع دسترسی این سایت ها به گوگل آنالیتیکس به ... های سرویس آنالیتیکس» را دلیل قطع دسترسی سایت های ایرانی عنوان کرد.

گوگل هم برای تحریم شرکت‌های ایرانی دست‌به‌کار شد - شعار سالshoaresal.ir/.../گوگل-هم-برای-تحریم-شرکت‌های-ایرانی-دست‌به‌کار-...CachedTranslate this page19 hours ago - تیم پشتیبانی گوگل در پاسخ به چرایی قطع دسترسی تعدادی از سایت‌های ... سرویس آنالیتیکس» را دلیل قطع دسترسی سایت‌های ایرانی عنوان کرد.

تحریم های جدید گوگل برای کسب و کار های ایرانی - العالمfa.alalam.ir/.../تحریم-های-جدید-گوگل-برای-کسب-و-کار-های-ایرانی - Translate this page13 hours ago - برخی وبلاگ‌نویسان و وب‌مسترهای ایرانی پس از حذف شدن دسترسی آنها به پنل گوگل آنالیتیکس، این موضوع را در توییتر مطرح کرده‌اند و به نظر ...

گوگل هم بزودی ایرانی ها را تحریم می کند - اقتصاد نیوز - شهرخبرwww.shahrekhabar.com/analysis/150468030031193CachedTranslate this page1 day ago - گوگل هم بزودی ایرانی ها را تحریم می کند - اقتصاد نیوز. ... تعدادی از سایت های اینترنتی ایرانی به سرویس «گوگل آنالیتیکس» قطع شده است. ... گوگل قطع شده، به طور همزمان از سرویس دیگر گوگل به نام «اد وردز» استفاده می کردند که ...

تحریم جدید گوگل علیه ایران؛ سرویس آنالیتیکس مسدود شد - باشگاه ...https://khabarfarsi.com/u/44256884 - Translate this page2 days ago - تحریم جدید گوگل علیه ایران؛ سرویس آنالیتیکس مسدود شد ... اخیر، گوگل دسترسی بعضی از سایت های ایرانی به سرویس آنالیتیکس را مسدود کرد.

افتانا - تحریم‌ سرویس‌های گوگل برای ایران برداشته‌شدwww.aftana.ir/fa/doc/.../تحریم-سرویس-های-گوگل-ایران-برداشته-... - Translate this pageگوگل برخی تحریم‌های خود را ازجمله سرویس گوگل آنالیتیکس که از خدمات پرکاربرد برای مدیران سایت‌هاست، برای کاربران ایرانی لغو کرد.

تحریم های جدید گوگل برای ایران | پس از ماجرای حذف اپلیکیشن - قطرهwww.ghatreh.com/news/.../تحریم-های-جدید-گوگل-برای-ایرانCachedTranslate this page5 hours ago - آمریکا چند مقام سابق ترکیه ای را به دور زدن تحریم های ایران متهم کرد ... جای خالی یک تحریم؛ معرفی چند جایگزین مناسب برای گوگل آنالیتیکس

گوگل هم برای تحریم شرکت‌های ایرانی دست‌به‌کار شد - ال کا ایرانlkiran.com/.../گوگل-هم-برای-تحریم-شرکت‌های-ایرانی-دست‌به‌کار-...CachedTranslate this page9 hours ago - تیم پشتیبانی گوگل در پاسخ به چرایی قطع دسترسی تعدادی از سایت‌های ... سرویس آنالیتیکس» را دلیل قطع دسترسی سایت‌های ایرانی عنوان کرد.

آخرین اخبار گوگل آنالیتیکس - بازدیدhttps://buzdid.ir/tag/گوگل-آنالیتیکسCachedTranslate this pageچهره جدید تحریم ها: قطع دسترسی برخی سایت های ایرانی به «گوگل آنالیتیکس» ... سیاست های سرویس آنالیتیکس» را دلیل قطع دسترسی سایت های ایرانی عنوان کرد.

گوگل برای تحریم شرکت‌های ایرانی دست به کار شد - سایبربانwww.cyberbannews.com/گوگل-برای-تحریم-شرکت‌های-ایرانی-دس...CachedTranslate this page2 days ago - تیم پشتیبانی گوگل «نقض سیاست‌های سرویس آنالیتیکس» را دلیل قطع دسترسی سایت‌های ایرانی عنوان کرد.

گوگل دسترسی به آنالیتیکس را برای کاربران ایرانی باز کرد - ایران سئوwww.iranseo.com/news/45/CachedTranslate this pageMay 14, 2016 - گوگل دسترسی به آنالیتیکس را برای کاربران ایرانی باز کرد ... گذشته است اما گوگل تا امروز تحریم های خود علیه کاربران ایرانی را لغو نکرده بود.

تحریم جدید گوگل علیه ایران؛ سرویس آنالیتیکس مسدود شد - بیست و سیbistoc.ir/news/1083CachedTranslate this pageاین شرکت در اقدامی جدید دسترسی بعضی از سایت های ایرانی را به سرویس «Google Analytics» خود، مسدود کرد. سرویس گوگل آنالیتیکس، سرویسی است که کارش ...

گوگل در حال قطع دسترسی سایت های ایرانی به گوگل آنالیتیکس است + ...gadgetnews.ir/.../قطع-دسترسی-سایت-ایرانی-گوگل-آنالیتیکس/CachedTranslate this page2 days ago - گوگل آنالیتیکس ، سرویسی بسیار مهم و کاربردی برای وب سایت ها و بیشتر کسب کارهای آنلاین است. ... به سرویس گوگل انالیتیکس را از طریق آی پی های ایران مسدود کرد اما ... برچسب ها : تحریم تحریم ایران گوگل گوگل آنالیتیکس.

لغو تحریم سرویس های گوگل برای ایران - تبیانarticle.tebyan.net/319285/لغو-تحریم-سرویس-های-گوگل-برای-ایرانCachedTranslate this pageMay 14, 2016 - سرویس مشهور «گوگل آنالیتیکس» که از خدمات پرکاربرد برای مدیران سایت هاست، از ... گوگل برخی تحریم های خود را برای کاربران ایرانی لغو کرد.

خبرگزاری آریا - گوگل هم برای تحریم شرکت‌های ایرانی دست‌به‌کار شدwww.aryanews.com/.../گوگل-هم-برای-تحریم-شرکت‌های-ایرانی-دس...CachedTranslate this page2 days ago - خبرگزاری آریا - گوگل هم برای تحریم شرکت‌های ایرانی دست‌به‌کار شد. ... سرویس آنالیتیکس» را دلیل قطع دسترسی سایت‌های ایرانی عنوان کرد.

تحریم ایران توسط گوگل – ایده پردازان: خرید هاست، خرید سرور مجازی و ...iranwebsazan.org/tag/تحریم-ایران-توسط-گوگل/CachedTranslate this page22 hours ago - گوگل آنالیتیکس ٬ ایران را تحریم کرد!Reviewed by رضا on Sep 6Rating: 2.0گوگل آنالیتیکس ٬ ایران را تحریم کرد!گوگل آنالیتیکس در چند روز ...

برداشته شدن تحریم های گوگل بر علیه کاربران ایرانی - نارون مگwww.narvanmag.com › تکنولوژی › اینترنتCachedTranslate this pageMay 14, 2016 - پس از چهار سال انتظار کاربران گوگل آنالیتیکس و ابزارهای ویژه توسعه دهندگان ... امروز بخشی از تحریم‌های نرم افزاری خود بر علیه ایران را رفع کرد.

گوگل هم برای تحریم شرکت های ایرانی دست به کار شد - khabarooz - خبروزkhabarooz.com/post/917443CachedTranslate this page... های سرویس آنالیتیکس» را دلیل قطع دسترسی سایت های ایرانی عنوان کرد. ... به نظر می رسد که قطع دسترسی این سایت ها به گوگل آنالیتیکس به تحریم های اعمال شده از ... تحریم های دولت آمریکا برخی از نرم افزارهای ایرانی را از اپل استور حذف کرده بود.

چند خبر - گوگل برای تحریم شرکت ایرانی دست به کار شدwww.chandkhabar.com/News/Detail/2052761CachedTranslate this page2 days ago - به نظر می رسد که قطع دسترسی این سایت ها به گوگل آنالیتیکس به تحریم های اعمال شده از سوی دولت آمریکا علیه ایران ارتباط پیدا می کند. گوگل هنوز اظهارنظری در ... پژوی فرانسه 819 میلیون یورو زیان کرد · شرکت پژو رسما اعتراف ...